arkadaşlar f1 e bastığınızda ekranınıza gelen kutucukta tam yerini hatırlamıyorum ama aim bot kısmında hangi tuşa basarsanız çalışıcağını gösteren kutucuk var ordan shift, sol tık falan seçebilirsiniz. Herkesde olduğu gibi sanırım sizde de sağ tık da çalışıyor. Onu dediğim gibi istediğiniz yeri seçin ( ben shiftde kullanıyorum daha rahat )