dünden beri deniyorum deniyorum çalışmıyor bakın aşşagıda yorum kasmak için yazmasinlar diye sorunu detaylıca anlatıyorum. realui yi açtım valorantı başlattım çok güzel waiting for valorant diyor tamam giriyorum oyuna ooyun açılıyor menü geliyor tamam menü geldi sıkıntı yok özellikler ayarlı gerekli şeyler açık. giriyorum poligona bi bakıyorum aa wh çalışmıyor aimbot çalışmıyor sadece menü gözüküyor bunu farklı valorant hesaplarında denedim driverler güncel sıkıntı hiçbir şekilde yok hyper v deseniz kapalı denemedigim şey kalmadı pencereli tam ekran pencereli kenarsız mod tam ekran ne aklnıza ne gelirse herşey denendi fakat çalışmıyor kafa tadıyla oynamak istedim de açılmıyor hile malesef (çalışmıyor)