ben hile kullanmamama rağmen ban yedim vanguard açık kalmış bu yüzdende ban yedim 3 aya açılır ama tek oynadığım oyun sayılırdı
3 ay beklemek çok sıkıntı daha erken açabilir miyim veya spoof kullansam pc de sıkıntı yaratırmı (fps drop ping güvenlik gibi)
3 ay beklemek çok sıkıntı daha erken açabilir miyim veya spoof kullansam pc de sıkıntı yaratırmı (fps drop ping güvenlik gibi)