windows etkinleştir yazısı nasıl kaldırırım varmıdır pro

ahmet3516

Confirmed Memb.
Katılım
30 Mar 2023
Konular
2
Mesajlar
90
Tepkime puanı
5
youtube de detaylı anlatım var bakarak yapabilirsin
 

RageTheChaos

Süleyman Çakır {1964 ∞ 8 Nisan 2004}
Ultra Member
Katılım
25 Mar 2023
Konular
9
Mesajlar
352
Tepkime puanı
394
Konum
Republic Of Turkey
1.CMD'yi (Komut İstemi) yönetici olarak aç
2. slmgr.vbs /ipk W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
yazıp enterla
3. slmgr /skms kms8.msguides.com
yazıp enterla
4. slmgr.vbs /ato
yazıp enterla
(Karşına gelenlere Tamam diyeceksin)

2. Adımdaki ipk dan sonraki kod Pro versiyonu için diğer versiyonlar için altta bıraktım
Professional: W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
Home Single Language: 7HNRX-D7KGG-3K4RQ-4WPJ4-YTDFH
Home: TX9XD-98N7V-6WMQ6-BX7FG-H8Q99
Enterprise: NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43
Education – NW6C2-QMPVW-D7KKK-3GKT6-VCFB2
Selamlar Yorumun Hakkında Bir Bilgi Vereceğim.
Öncelikle Senin Dediğin Yöntem kmspico Yöntemi.
Windows'u şu anda korsan olarak kullanıyorsunuz. KMSpico gibi komutlar sadece Windows'u etkinleştirilmiş gibi kandırırlar, hiç bir yararı yok. Aksine, bilgisayarı virüslere açık hale getirebilir. Windows'u telefonla etkinleştirin. En azından cr4ck kullanmaktan daha iyidir.
Daha Detaylı Bilgiye Can Değer Adlı Youtuber'ın Videosunu İzleyebilirsiniz.
windows'u telefonla etkinleştirmek ücretsizdir.
 

yamanSR

Confirmed Memb.
Katılım
16 Şub 2023
Mesajlar
144
Tepkime puanı
2
1.CMD'yi (Komut İstemi) yönetici olarak aç
2. slmgr.vbs /ipk W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
yazıp enterla
3. slmgr /skms kms8.msguides.com
yazıp enterla
4. slmgr.vbs /ato
yazıp enterla
(Karşına gelenlere Tamam diyeceksin)
bu kadar kanka
 

aurorare

Legend Member
Katılım
2 May 2021
Konular
4
Mesajlar
1,006
Çözümler
2
Tepkime puanı
64
Ekrandaki "Windows'u Etkinleştir" yazısını kaldırmak için Windows'u meşru bir lisansla etkinleştirmeniz gerekir. Korsan Windows kullanıyorsanız, etkinleştirme mesajı yine de görünecektir ve en iyi yol orijinal bir lisans satın almaktır. Zaten bir lisansınız varsa ancak mesaj yine de görünüyorsa, Komut İstemi, PowerShell veya Not Defteri'ni belirli adımlarla kullanmak gibi bazı çözümleri deneyebilirsiniz, ancak bu çözümler kalıcı olmayabilir ve mesaj tekrar görünebilir.
 
Üst