wolftü diriliş baya sıktı, og ler falan. Av Mevsimi geri gelse oynar mısınız ?
A alqedron4188 Confirmed Memb. Katılım 19 Ağu 2022 Konular 5 Mesajlar 47 Tepkime puanı 8 19 Ağu 2022 #1 wolftü diriliş baya sıktı, og ler falan. Av Mevsimi geri gelse oynar mısınız ?
B buzzy80 Confirmed Memb. Katılım 19 Ağu 2022 Mesajlar 47 Tepkime puanı 6 19 Ağu 2022 #2 Zaten o şekilde kalmalıydı. Dönebilirler
M malivavo Confirmed Memb. Katılım 19 Ağu 2022 Konular 1 Mesajlar 53 Tepkime puanı 9 19 Ağu 2022 #3 öyle kalmalıydı ama yine p2w bi de grafikler eski tatmin etmeyebilir
jaroslav11 Super Member Katılım 19 Ağu 2022 Konular 9 Mesajlar 143 Tepkime puanı 18 19 Ağu 2022 #4 dönmez dönerse de eski online hiç bi zaman olmaz bu oyun
zerius Confirmed Memb. Katılım 30 Nis 2022 Mesajlar 49 Tepkime puanı 2 20 Ağu 2022 #5 kesinlikle evet
ravenour Confirmed Memb. Katılım 20 Ağu 2022 Konular 1 Mesajlar 48 Tepkime puanı 2 20 Ağu 2022 #6 grafikler de iyileşirse olabilir bence
C cafer166 Confirmed Memb. Katılım 18 Ağu 2019 Mesajlar 52 Tepkime puanı 4 Yaş 21 20 Ağu 2022 #7 merak edip dönerler değişen tek şeyin tema oldugunu görünce geri giderler
F furkannnobuz Banned Member Katılım 22 Tem 2022 Mesajlar 46 Tepkime puanı 2 20 Ağu 2022 #8 çok zor be kanka
L lukensx2 Super Member Katılım 24 Ara 2021 Mesajlar 164 Tepkime puanı 2 20 Ağu 2022 #9 bence gelmezler
U umutbjk45 Confirmed Memb. Katılım 20 Ağu 2022 Konular 1 Mesajlar 49 Tepkime puanı 0 20 Ağu 2022 #10 inşallah canım