Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
50 tane mesaj attım uğraştım wolftü free hackı aaçtığımda (Kod yürütülmesi devam ediyor çünkü D3DCOMPILER_43.dll bulunamadı. Programı yeniden yüklemek bu sorunu çözeilir) sistem hatasını alıyorum yardımcı olurmusunuz
Sorunun dll dosyalarının eksik olması lazım hangisi eksikse onu bulup indirmeli ve gerekli yere atmalısın sorun çözülür o kadar büyütülecek bir sorun yok. iyi forumlar