Wolftü Yeni Hack Konusu

sinansazren

Active Member
Katılım
29 Haz 2025
Konular
6
Mesajlar
30
Tepkime puanı
3
Arkadaşlar, hesabım kısa süre önce yasaklandı. Genelde yeni banlar 2 hafta içinde açılıyor, en fazla 2 ay sürüyor; ancak daha kötüsü olan IP veya OEM (donanım) banı da yiyebilirsiniz. Ben şahsen bu durumu henüz yaşamadım.
TikTok gibi platformlarda ayda yaklaşık 500 TL gibi ücretlerle satılan hileler var ama bunları kesinlikle önermiyorum. Oyun zaten kan kaybetmiş durumda, paranızı boşa harcamayın. Üstelik bu ücretli hileler bile son BattleEye güncellemelerinden sonra sorun yaşamaya başladı.
Hile geliştiricileri (örneğin Osterda gibi isimler), bu ücretli yazılımlardan ilham alarak ban riski taşıyan özellikleri tamamen kaldırabilir. Daha kısıtlı ama güvenli (undetected) özellikler eklenirse çok daha iyi olur. Şu anki bazı hilelerde belirli haritalarda haritanın altına düşme, Kurt Avı modunda silah alamama veya sürekli 'intihar' sayılan hatalarla karşılaşılıyor.
Çoğumuz artık bu oyuna para yatırmak istemiyoruz çünkü oyun tamamen 'Pay to Win' (parayı verenin kazandığı) bir sisteme dönmüş durumda. Her odada OG veya Ninja karakterlerin olması oyun zevkini bitiriyor. Bu yüzden, oyun içi envanter sistemine müdahale edebilen ve tüm OG karakterlerini kullanmamıza olanak sağlayan bir özellik gelirse, Joygame’e gereksiz ödeme yapmamıza gerek kalmaz.
Son olarak, hile kullanan arkadaşlardan bir ricam var: Lütfen 'base tarama' yapmayın. Zaten oyuncu sayısı azalmış, sadece kemik kitle ve klanlar kalmışken base tarayarak kalanları da kaçırmanın alemi yok. Bu özellik hilelerden kaldırılmalı, çünkü hiçbir anlamı yok ve sadece can sıkıyor.
 

CreawLost

Member
Katılım
29 Eki 2025
Mesajlar
3
Tepkime puanı
3
Arkadaşlar, hesabım kısa süre önce yasaklandı. Genelde yeni banlar 2 hafta içinde açılıyor, en fazla 2 ay sürüyor; ancak daha kötüsü olan IP veya OEM (donanım) banı da yiyebilirsiniz. Ben şahsen bu durumu henüz yaşamadım.
TikTok gibi platformlarda ayda yaklaşık 500 TL gibi ücretlerle satılan hileler var ama bunları kesinlikle önermiyorum. Oyun zaten kan kaybetmiş durumda, paranızı boşa harcamayın. Üstelik bu ücretli hileler bile son BattleEye güncellemelerinden sonra sorun yaşamaya başladı.
Hile geliştiricileri (örneğin Osterda gibi isimler), bu ücretli yazılımlardan ilham alarak ban riski taşıyan özellikleri tamamen kaldırabilir. Daha kısıtlı ama güvenli (undetected) özellikler eklenirse çok daha iyi olur. Şu anki bazı hilelerde belirli haritalarda haritanın altına düşme, Kurt Avı modunda silah alamama veya sürekli 'intihar' sayılan hatalarla karşılaşılıyor.
Çoğumuz artık bu oyuna para yatırmak istemiyoruz çünkü oyun tamamen 'Pay to Win' (parayı verenin kazandığı) bir sisteme dönmüş durumda. Her odada OG veya Ninja karakterlerin olması oyun zevkini bitiriyor. Bu yüzden, oyun içi envanter sistemine müdahale edebilen ve tüm OG karakterlerini kullanmamıza olanak sağlayan bir özellik gelirse, Joygame’e gereksiz ödeme yapmamıza gerek kalmaz.
Son olarak, hile kullanan arkadaşlardan bir ricam var: Lütfen 'base tarama' yapmayın. Zaten oyuncu sayısı azalmış, sadece kemik kitle ve klanlar kalmışken base tarayarak kalanları da kaçırmanın alemi yok. Bu özellik hilelerden kaldırılmalı, çünkü hiçbir anlamı yok ve sadece can sıkıyor.
Ağzına Sağlık Dostum Gayet Güzel Açık ve Anlaşılır Şekilde Mevzuyu Özetlemişsin Umarım Ban Yemediğimiz Güzel Abartısız Özellikte Hileler Gelir de Düzgünce Kullanırız.
Diğer Türlü Para İle Satılan Hileler Çok Can Sıkıcı Adam Hilede Mevcut Olan Bütün Özellikleri Açmış Oyunun İçinden Geçtiği Yetmiyor Birde Oyuncuları Odadan Atma veya Komple Oyundan Atma Gibi Çirkeflikler Yapıyorlar.
Durum İçler Acısı.
Keşke Oyun İlk Çıktığı Dönemlerdeki Gibi Olsaydı da Kimsenin Böyle 2.-3. Part Yazılımlarla İşi Olmasaydı ama Malesef Joygame Sadece Cebini Düşündüğü İçin Ne Desek Boş.
 
Üst