sinansazren
Active Member
- Katılım
- 29 Haz 2025
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 30
- Tepkime puanı
- 3
Arkadaşlar, hesabım kısa süre önce yasaklandı. Genelde yeni banlar 2 hafta içinde açılıyor, en fazla 2 ay sürüyor; ancak daha kötüsü olan IP veya OEM (donanım) banı da yiyebilirsiniz. Ben şahsen bu durumu henüz yaşamadım.
TikTok gibi platformlarda ayda yaklaşık 500 TL gibi ücretlerle satılan hileler var ama bunları kesinlikle önermiyorum. Oyun zaten kan kaybetmiş durumda, paranızı boşa harcamayın. Üstelik bu ücretli hileler bile son BattleEye güncellemelerinden sonra sorun yaşamaya başladı.
Hile geliştiricileri (örneğin Osterda gibi isimler), bu ücretli yazılımlardan ilham alarak ban riski taşıyan özellikleri tamamen kaldırabilir. Daha kısıtlı ama güvenli (undetected) özellikler eklenirse çok daha iyi olur. Şu anki bazı hilelerde belirli haritalarda haritanın altına düşme, Kurt Avı modunda silah alamama veya sürekli 'intihar' sayılan hatalarla karşılaşılıyor.
Çoğumuz artık bu oyuna para yatırmak istemiyoruz çünkü oyun tamamen 'Pay to Win' (parayı verenin kazandığı) bir sisteme dönmüş durumda. Her odada OG veya Ninja karakterlerin olması oyun zevkini bitiriyor. Bu yüzden, oyun içi envanter sistemine müdahale edebilen ve tüm OG karakterlerini kullanmamıza olanak sağlayan bir özellik gelirse, Joygame’e gereksiz ödeme yapmamıza gerek kalmaz.
Son olarak, hile kullanan arkadaşlardan bir ricam var: Lütfen 'base tarama' yapmayın. Zaten oyuncu sayısı azalmış, sadece kemik kitle ve klanlar kalmışken base tarayarak kalanları da kaçırmanın alemi yok. Bu özellik hilelerden kaldırılmalı, çünkü hiçbir anlamı yok ve sadece can sıkıyor.
TikTok gibi platformlarda ayda yaklaşık 500 TL gibi ücretlerle satılan hileler var ama bunları kesinlikle önermiyorum. Oyun zaten kan kaybetmiş durumda, paranızı boşa harcamayın. Üstelik bu ücretli hileler bile son BattleEye güncellemelerinden sonra sorun yaşamaya başladı.
Hile geliştiricileri (örneğin Osterda gibi isimler), bu ücretli yazılımlardan ilham alarak ban riski taşıyan özellikleri tamamen kaldırabilir. Daha kısıtlı ama güvenli (undetected) özellikler eklenirse çok daha iyi olur. Şu anki bazı hilelerde belirli haritalarda haritanın altına düşme, Kurt Avı modunda silah alamama veya sürekli 'intihar' sayılan hatalarla karşılaşılıyor.
Çoğumuz artık bu oyuna para yatırmak istemiyoruz çünkü oyun tamamen 'Pay to Win' (parayı verenin kazandığı) bir sisteme dönmüş durumda. Her odada OG veya Ninja karakterlerin olması oyun zevkini bitiriyor. Bu yüzden, oyun içi envanter sistemine müdahale edebilen ve tüm OG karakterlerini kullanmamıza olanak sağlayan bir özellik gelirse, Joygame’e gereksiz ödeme yapmamıza gerek kalmaz.
Son olarak, hile kullanan arkadaşlardan bir ricam var: Lütfen 'base tarama' yapmayın. Zaten oyuncu sayısı azalmış, sadece kemik kitle ve klanlar kalmışken base tarayarak kalanları da kaçırmanın alemi yok. Bu özellik hilelerden kaldırılmalı, çünkü hiçbir anlamı yok ve sadece can sıkıyor.