şu ana kadar bir sıkıntı yaşadın mı? legit mi oynuyorsun yoksa rage de bir şekilde gidiyor mu?
Kendimden örnek vereyim, bu forma üye olduğum tarihten beri Legit olarak kullanıyorum hesabımda Seçkin etkin ve halen VAC Ban yemedimşu ana kadar bir sıkıntı yaşadın mı? legit mi oynuyorsun yoksa rage de bir şekilde gidiyor mu?
ben de legit bir şekilde kullanmıştım fakat dosya olarak takıldım sanırım, vac yasağı almıştımKendimden örnek vereyim, bu forma üye olduğum tarihten beri Legit olarak kullanıyorum hesabımda Seçkin etkin ve halen VAC Ban yemedim
Dosya olarak derken, nasıl yani ?ben de legit bir şekilde kullanmıştım fakat dosya olarak takıldım sanırım, vac yasağı almıştım
yani 3. parti yazılımım tespit edilmişti valve tarafından...Dosya olarak derken, nasıl yani ?
H!lenin adını değişebilirsin, tanınmamak için ^_^yani 3. parti yazılımım tespit edilmişti valve tarafından...
Legit bir şekilde oynarsan yedirmez kolay kolay, 3 haftaya yakındır kullanıyorum Seçkin Hesabım halen VAC Ban yemediwolftüde oynuyorum bende uzun zamandır cs de denememiştim hiç bi denicem yarın csyi de bakalım yediriyor mu yedirmiyor mu