Merhaba arkadaşlar evimde internet bir süredir olmadığı için bilgisayarda eski sürüm loader yüklüydü eski lader kaldırdım yenisini kurmaya çalışıyorum waiting for start... Şeklinde bekliyoruz sürekli beklememe rağmen bunun çözümü nedir rica etsem yardımcı olur musunuz