Abdullahdeem
Super Member
- Katılım
- 8 Mar 2023
- Konular
- 8
- Mesajlar
- 164
- Tepkime puanı
- 8
Arkadaşlar DYNAMAT RK-730 Titan 1500w subwoofer takmayı düşünüyorum aracıma sizce bu bass nasıl iyi mi güzel mi bilen varsa yardımcı olabilir mi
Massive neo12 var bende sence dynamat massiveden daha iyi miBence yeterince iyi
Skoda Octavia 2011Dynamat biraz daha temiz bas veriyor ama Massive daha tok vuruyor bence, Kanka araç ne ona göre yorum yapayım?
Kanka massive bas delindi değiştirmem gerekiyor o yüzden değiştirmem bu dynamat çok duydum güzel diye bildiğin başka varsa 400-500 rms bandında önerebilirsinOctavia’da Dynamat güzel oynatır ama bagaj yalıtımına da bakman lazım yoksa ses kaybı olur
Kanka massive bas delindi değiştirmem gerekiyor o yüzden değiştirmem bu dynamat çok duydum güzel diye bildiğin başka varsa 400-500 rms bandında önerebilirsin
önemli değil.Hmm teşekkürler kankam dediğin iki bass’a da bakacam