DYNAMAT RK-730 Titan Kullanan veya bilen var mı

Abdullahdeem

Super Member
Katılım
8 Mar 2023
Konular
8
Mesajlar
164
Tepkime puanı
8
Arkadaşlar DYNAMAT RK-730 Titan 1500w subwoofer takmayı düşünüyorum aracıma sizce bu bass nasıl iyi mi güzel mi bilen varsa yardımcı olabilir mi
 

Lady Darknes

swansizz
Reseller
Katılım
23 Mar 2021
Konular
89
Mesajlar
1,845
Çözümler
19
Tepkime puanı
1,180
Konum
Istanbul
Web sitesi
github.com
Dynamat biraz daha temiz bas veriyor ama Massive daha tok vuruyor bence, Kanka araç ne ona göre yorum yapayım?
 

Lady Darknes

swansizz
Reseller
Katılım
23 Mar 2021
Konular
89
Mesajlar
1,845
Çözümler
19
Tepkime puanı
1,180
Konum
Istanbul
Web sitesi
github.com
Octavia’da Dynamat güzel oynatır ama bagaj yalıtımına da bakman lazım yoksa ses kaybı olur
 

Abdullahdeem

Super Member
Katılım
8 Mar 2023
Konular
8
Mesajlar
164
Tepkime puanı
8
Octavia’da Dynamat güzel oynatır ama bagaj yalıtımına da bakman lazım yoksa ses kaybı olur
Kanka massive bas delindi değiştirmem gerekiyor o yüzden değiştirmem bu dynamat çok duydum güzel diye bildiğin başka varsa 400-500 rms bandında önerebilirsin
 

Lady Darknes

swansizz
Reseller
Katılım
23 Mar 2021
Konular
89
Mesajlar
1,845
Çözümler
19
Tepkime puanı
1,180
Konum
Istanbul
Web sitesi
github.com
Massive'i deldiyse Dynamat gerçekten daha sağlam iş yapar, 400-500 RMS arası önerim Alpine R-W12 ya da Rockford Fosgate P3 12” olur. Basları çok temiz verirler, hem sağlam hem de tatmin eder
Kanka massive bas delindi değiştirmem gerekiyor o yüzden değiştirmem bu dynamat çok duydum güzel diye bildiğin başka varsa 400-500 rms bandında önerebilirsin
 
Üst