Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
normal exe olarak çalıştırdığımda hiçbir sorun yok oynayabiliyorum ve çalışıyor ama dll olarak injectlediğimde oyuna girdiğimde başlarken oyundan atıyor nasıl çözebilirim
2 tane injector kullandım fakat aynı şey tekrar 1 tane deniyiceğim Bypasslı injector ve düz injector kullandım fark eden birşey yok :c ve kendi hilem bu arada