Merhabalar kurulumu yaptıktan sonra normal düzgünc calısıyodu aimbot vs ban yedim yeni hesap actım hileyi baslattım arayüz değişmişti hilenin esp gayet iyi çalışıyor fakat aimbot düzgün çalışmıyor fovu ne kadar yükseltsem de işe yaramadı çözüm var mı