SELAMUN ALEYKUM arkadaşlar hıleyı açtıktan sonra ınsert tuşun basıyorum ama menu gelmıor inject edildi yazısı alıyorum ama menu gelmıyor ekrana bunun ayarlarla vs bır alakası varmı yardmcı olursanız sevınırım. Cevaplar için şimdiden teşekkur ederim :)