yeni gelen sürümde hile detect olmuş herhangi bir servere girdiğimde aimbot detected diyor ve wallhack eskisine kıyasla çok daha kötü olmuş anlaşılmıyor. Eski hileyi bulabilir miyim hile hakkında çok geri dönüş yapan olmamış. Lütfen eski hileyi geri getirir misiniz ? kaba veya yanlış anlaşılacak...