Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Failed to hook alıyordum. Onu gidermemin ardından böyle bir sorun ortaya çıktı, güvenlikle alakalı sanırım ama tüm güvenlik ayarları kapalı durumda. Anlayan, aynı sorunu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?
Şimdiden teşekkürler.
cs 2 de h1le açsanız bile çok fazla bi etkisi olmuyor çünkü herkes h1le :D ama faceitte çok h1le yok öyle onun için gerçekten bir üstünlük kurmamız için cs 2 faceit hilesi gelirse çok iyi olur