Dostlarım Merhaba.
Belki bana yardımcı olursunuz diye buraya yazmak geldi aklıma, 1 seneye yakındır kimseyle konuşasım gelmiyor arkadaş ortamımdan uzaklaştım aşşağa inmiyorum kız arkadaşım yok hiçbir kıza yazmıyorum yazamıyorum arkadaşlarımla gezesim eğlenesim yok sadece evdeyim asosyal bir...