Hocam merhaba iyi günler ,
8.sınıftayım ilerde PiyadeKomandosu olmak istiyorum
Piyade komandosu olmak için ne yapabilirim , hangi okulları okumalıyım
Hangi liseye gitmeliyim. Yardımcı olursanız çok sevinirim kafamdaki soruları cevaplandırmak istiyorum.