beryler sa valo hilesini açarken 0x0 hatasını alıyorum virüs uygulamam yok duvarlık duvarım kapalı sanallıştırmam kapalı tek hyper v desteği açık ve kapanmıyuor uygulama ve öçzellerinde çıkmıyor hyper v biostan denedim biostanda yazmıyor biosdan yapcam diye uefi yi csm yaptım o ne onuda...