Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2026 da Sizce herşey düzelir mi veya dahada mı kötü olur?
Evet biraz saçma konu Ama bu konuyu da konuşmak istedim sizce 2026 da neler olucak siz neler bekliyorsunuz? Çok merak ettim kaç haftadır aklımdaydı bu soru kime soracağım diye düşünüyordum size denk geldi sizler neler bekliyorsunuz 2026 da
İddiaya göre Lozan Antlaşmasının süresi 2023 yılında dolacaktı, dolayısıyla 2023'ten itibaren Türkiye madenleri yer üstüne çıkarıp kullanarak ve ihraç ederek hızla gelişmiş ülke statüsüne geçecekti. Yıl olmuş 2025 çok fazla Türk Vatandaşı sefalet ve açlıkla boğuşuyor. Son olarak bir cümleyle konuyu kapatmam gerekirse '' Bu tezin fos çıktığını düşününce ve olaylara böyle dışardan baktığın zamanbu ülkede millet birbirini, baştakilerse hepimizi öpmeye devam eder. ''(Vartoli Şerafettin)