Arkadaşlar 1.yılımda ilişkim bitti ne yapmalıyım

Watelixs

Super Member
Katılım
30 Nis 2022
Konular
17
Mesajlar
181
Tepkime puanı
12
1.yılımda arkamdan eski sevgilisiyle yaşadığı olayları arkadaşlarına anlatmış beni bilen yada hatırlayan olabilir profilime girip bakabilir eski sevgilisine nude atmış diye konu acmıştım dün öğrendimki eski sevgilisinden arkadaşlarına bahsedip duruyormuş oral olayını anlatmış ben bunun masum olduğunu düşünürken bu onun evine gitmiş içimi anlatabileceğim pek insan yok buraya yazıp vaktinizi calıyorum kusura bakmayın ve takıntılı oldugu biri varmış arkadaşları söyledi bunu bana ve ayrıldım kendimi topluyamıyorum ne yapıcam ne yapmalıyım aynı okuldayız ben stajerim 2gün okula gidiyorum ama moralim cok bozuk keşke o konu altına alıntı yapıp ayrıl beynini kullan diyen kişileri dinleseydim
 

henzdiaz

#Kołobrzeg / #Poland
Confirmed Memb.
Katılım
22 Eki 2022
Konular
3
Mesajlar
68
Tepkime puanı
4
Konum
Kołobrzeg
Kanka boşver. Hem sanada tecrübe olmuş oldu. Kesinlikle canını sıkma, eğer canını sıkarsan olacak olan şey sana olur. Ona kıza birşey olmayacak.
 

tylnbyzdgn

Active Member
Katılım
27 Mar 2021
Konular
7
Mesajlar
44
Tepkime puanı
26
dostum bir or*** için kendini üzmeye değmez gerçekten üzüntün nefrete dönüşse daha iyi hem kendine odaklanıp kendini geliştirirsin bu sayede. Ona acı çektirmek için de (ki bu en büyük hakkın) mutlu görün yeter hayatına devam et ve kendine odaklan :)
 

Semihrun

Super Member
Katılım
21 May 2023
Konular
18
Mesajlar
190
Çözümler
1
Tepkime puanı
878
İlk öncelikle yapman gereken iki şey var.
1- Kıza takılı kalmayıp ayrılmak.
2- Ayrılık sürecinde mentaliteni toparlamak.
3- Kıza umrunda olmadığını gösterip imtikamını almak.

Genelde insanlar ilk kısımda çok zorlanır seni tebrik ederim. Bunu başarmışsın, şimdi ikinci ve üçüncü adımdasın bir spor salonuna git oradan story falan at, tamam vucüdun iyi olmayabilir ama en azından yürüyüş bandında koşarken arka kamerayla bir foto sallayabilirsin yada şehrinin böyle liselilerin universitelilerin takıldığı mekanlarda foto çekip hikayene koyabilirsin. Eğer sen ayrıldıktan sonra okulda üzgün üzgün dolaşırsan kendi kabuğuna çekilirsen kız seni 'off o erkeğide üzdüm yaa, çok üzülüyorum ona' diye düşünecek ama sen dediklerimi yaparsan ondan daha yüksek bir statüde olduğunu göstereceksin ve onun seni elde etme çabasını izleyeceksin tabiki o noktada siktiri çekip geçeceksin.

Aynı durumu bende yaşadım kızla sevgili değildim ama yaşamadığım şey kalmamıştı sevgililik yoluna doğru gidiyordu o sırada exiyle konuştuğunu gördüm hiç laf etmedim iyi yapmışsın dedim ve ertesi gün kız arkadaşlarımla buluşup hikaye paylaştım. O da gidip eski sevgilisiyle eskiden çektiği fotoğrafı herkesten gizleyip sadece benim göreceğim şekilde paylaşmış. Benimde umrumda olmadı açıkcası.

Eğer yardıma ihtiyacın olursa sosyal medya hesaplarımı verebilirim.
 

Semihrun

Super Member
Katılım
21 May 2023
Konular
18
Mesajlar
190
Çözümler
1
Tepkime puanı
878
Dostum seninle benzer şeyleri yaşadığım için gerçekten senin durumuna yardımcı olmak istiyorum. Nasıl oldun bir gelişme varmı ? Açıkcası yatarken niye bilmiyorum ama aklıma geldi bu konu 2 gün önce böyle biri vardı diye umarım iyiye gidiyorsundur. 🙏🏻
 

aeyldrmm

Active Member
Katılım
27 Ocak 2024
Mesajlar
39
Tepkime puanı
1
Birader 1 kere sağlam kullanılıp aldatılmışsın yetmemiş affetmişsin 2. ye laubali bir şekilde kız seninle kendi çevrisinde billur geçmiş ve öğrenmişsin hâlâ görünce üzülüyorum falan diyorsun. Bu duygu falan değil psikolojik bir bağlılık sorunu tedavi şart.
 

oguzhandilbe

Bedel Ödendi
Confirmed Memb.
Katılım
11 Kas 2022
Mesajlar
138
Tepkime puanı
4
Tek yapcan şey al güzel bi bisiklet grup bul onlarla dolaş kafan daha rahat eder kolayca unutursun
 

ARGO

Super Member
Katılım
29 Kas 2020
Konular
7
Mesajlar
185
Tepkime puanı
6
çok kafana takma kendını farklı aktıvıtelere yönlendir daha fazla sosyalleş umutsuzluğa kapılma
 
Üst