mami0
Super Member
- Katılım
- 8 May 2021
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 162
- Tepkime puanı
- 6
ben antepliyim aga bizde gardaş olur ha her gördügümüzede gardaş demeyiz hamd olsun saglam dosluklarımız var ama vakti zamanında gardaş dedigimiz adamlardanda okkalı kazılar yemişizdir gardaş dedigimiz adamlarla gerektigi yerde aynı yatakda yatıp aynı sofradan ekmek yemişligin olur biryerde terso düştügün anda yanına ilk gelen kişidir ama şunuda unutma bazen o sofrana oturttugun sizin şivede arkadaş olarak adlandıgımız kişi sofrana aç oturur karnı doyup kalktıgında sana düşman olur umarım böyle olaylar başına gelmemesi dilegiyle iyi geceler.