Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
agam seni cok iyi anlıyorum bende yaşamıstım o tarz bide gelip kendi cıkma teklifi etmişti sonrada cok opuyon diyip ayrılmıstı nedenini hatırlayınca cok komik gelyio şimdi ama ozaman 1hafta aglamıstım bide ayrıdlıktan sonra en yakın arkı gelip seni 6 kişiyle aldatmış yeni ogrendim aga bilsem derdim dedi bide ayrılır ayrılmaz başka cocukla st atmıstı 3yıl falan geçmiştir unuttum diyorum sevmiyorum nefret ediyorum ama aklıma gelio lan sevilmicek birimiyim diyorum neyse sanada boyle olucaktır 3 yıl sonra falan yavaş yavaş tiksinmeye başlıosun ben ilk tiksinmeye başladıgımda uzun sure sonra gormustum ve nedensizce cok cirkin gelmişti *aşak gece gece tiksindim sevmiyorum ama aklımdanda cıkmıo arada gelio sanada bole olr cok acı cekcen daha ozellikle aynı yerde oturuosanız daha kotudur ben hergun goruodum artık taşınmışlar arada gelio rastgelioz içimden sovuom merak etme zamanla gecer insaları nekadar tanıdımızı sansakta tanıyamıyoruzk daha kendimizi tanımıyoruz tam olarak başkasını nasıl tanıyalım birşey onericem sana oldugu ortamlarla ilişkini kes sinirini uzutunu atmka istiosan uzun zamandır başlamak isteyip başlamadıgın yada yapmayı sevdigin şeye yogunluk goster zaten o sırada yeni arkadaşlar falan derken zaman akıp gecicek unutucaksın inşallah hepsi yaşattıgının daha beterini yaşarda anlarlar bizi