Kanka bu kızların hepsi aynıdır bende 3 sene çıktım bir kızla beni eve çağırdı diğer çocuğunda eve çağırmış diğer çocuk odada bekliyormuş ben girdiğim de de demiş ki babam geldi dur çok acayip bu kızlar kanka güvenme hiç birine ama daha iyi birisi çıkacak karşına inan