Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sınav döneminin stresini yaşıyor olma ihtimali yüksek sonuçta hayatının geri kalanını belirleyecek bir sınava girecek. Ama sana önerim eşin bile olsa çok bağlanma sonucu kötü bitiyor. Zamanında 3 senelik bir ilişkim oldu çok seviyordum 3 yıl boyunca da gayet iyi bir şekilde ilişkimizi yürütüyorduk son 1 2 ay içinde senin dediğin gibi mesaja geç bakma durumları geçiştirmeler vs vs derken arkadaşı bana yazdı artık başkasını seviyor uzatmak istemiyor sen de ona yazma lütfen gibisinden mesajlar aldım. Ama senden tek farkınız sınav süreci o dönemi atlattıktan sonra sağlam bir şekilde konuş çok üstüne de gitme rahat rahat içini döksün
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:
Bu arada sevgisinden şüphe etmen normal bu tepkileri gören biri elbette şüphe yaşar
en azından aktiflik sağlıyor boş yorum yapmıyor knk bırak yorum kassın ne farkeder bende her yere yorum yapmaya çalışıyorum bildiklerimi veya fikirlerimi söylüyorum arkadaşın üstüne gitmeyelim ben şaka amaçlı demiştim
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:
en azından aktiflik sağlıyor boş yorum yapmıyor knk bırak yorum kassın ne farkeder bende her yere yorum yapmaya çalışıyorum bildiklerimi veya fikirlerimi söylüyorum arkadaşın üstüne gitmeyelim ben şaka amaçlı demiştim
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:
sevmiyor ve soğutmak istiyo kanka maalesef sen de aynı şekil davran kızlar şok olmayı sever. ona daha önce davranmadığın gibi davran şok oldukça ilgisi artar sana büyük ihtimalle ama cidden hiç takmıyosa o da dönmez mesajlara ki öyleyse bitsin zaten ego tatminidir onunki