Toplumdan beklentim düşünmeleri ve sorgulamaları. Eğer bu zamana kadar sorgulayıp düşünerek hareket etseydik Türkiye şu anki halini almazdı. Bizim insanımız bilimden uzak. Ne kitap okuma var, ne de araştırma, öğrenme isteği var. Böyle devam ederse Türkiye toplumu sürekli gerilemeye devam edecek ki senelerdir ediyor. Geleceği düşünüp tartışacakken hâlâ seneler önce tartışılan lüzumsuz, boş konuları tartışıyoruz, gündeme getiriyoruz. Tabii bu sorun birazda ülkenin başında bulunan şahıslardan kaynaklanıyor...