cs 2 faceit için h1le gelsin

Shagggy02132

Active Member
Katılım
13 Ocak 2025
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Kesinlikle katılıyorum çok uzun süre faceit için araştırma yaptım ve ulaştıgım sonuç; ruslar tarafından kandırılıp paramın çalınması gibi sonuçlar. Araştırmalarıma çok uzun süre devam ettikten sonra birkaç bilgiye ulaştım. External ve internal h1leler var fakat bunların çoğu biostan güvenli ön yükleme yani secure bootu kapatmadığınız sürece çalışmıyor secure bootuda kapattığınız zaman facet ac secure bootu aktif hale getirmenizi istiyor ve açılmayı reddediyor çok nadir bir iki yer bu şekilde satış yapıyor 50-60 dolar aylık fiyat bandında fakat burda da yasaklanma riskiniz artıyor çünkü faceitin antichet sistemi bunu algılıyor ve kullanıcı sayısı arttıkça yani ne kadar çok aynı h1leyi kullanan insan okadar çok risk okadar çok göze batma ve araştırmaya girme tehlikesi. Yani şu şekilde açıklayabilirim: örneğin siz faceit için güzel bi yazılım buldunuz paralı veya parasız fark etmez siz istediğiniz kadar legit (belli etmeden) oynasanız bile diğer kullanıcılardan birinin oyun içinde sinirlenip bunu hunharca belli ederek reportlanması ve yetkililer tarafından maçın izlenmesine yol açacaktır. Ve sizde bu kişilerle aynı kodlamalara sahip yazılımı kullandıgınız için bu yazılım ifşa oldugu zaman istediğiniz kadar legit oynasanızda yasaklanacaksınız. Çünkü kodlamaları aynı olan bir yazılımı 10 kişi veya 100 kişi kullanıyor. Ama DMA diye bir sistem var (türkiye de yok henüz öyle birini bulamadım) Dma dediğimiz sistemde size bir cihaz gönderiyorlar bu cihazı kullanabilmek için pc'nizin yanında başka bir laptop veya dandik bir pc bile olsa kullanmanız gerekiyor. Yazılımı yapan kişi size özel kodluyor ve dandik olan pc ye bunun kurulumunu yapıyor, ardından dma denilen cihazla oyunu oynayacağınız ana bilgisayara yazılımı yansıtıyor. Bu şekilde bu yazılım sadece sizin adınıza ve bir cihaza özel olarak kurulduğu için sadece belli etmeden oynamak kalıyor riskler 0 a iniyor. Profesyonel oyuncuların bile zamanında kullandıkları bu tip yazılımlardır. Velhasılı kelam bu Dma dediğimiz olay çok pahalı ve türkiye de bulunamayan bişey yurt dışında olan ve aylık ücreti 300 dolar ve üstüne tekabül eden rakamların oldugu yazılımlardır. Ama türkiye de de bunu yapabilen biri olursa paraya para demez oda ayrı bi konu :)
Hocam bu bilgi için teşekkürler ben dma yı daha çok flashbelleğe kurulan birşey sanıyordum
 
Üst