Merhaba arkadaşlar 1600 saatlik ve 5 yıllık Cs-go hesabıma overwatch ban yedim. Zaten o kadar tiksinmiştim ki artık arada sırada giriyordum oyuna. Ban yiyeli 16 gün olmuş yeni farkettim. Komik olan durum şu;
Son 8 maçın 2 si hariç diğer hiçbir maçımı kazanamadım. Zaten son 20 maça bakabilsemde durum aynıydı. eşleştiğim tüm maçlarda en az bir hileciye denk geldim. Maçları izleseniz kapı arkasından vurma olsun smokedan vurma aim lock gibi hiç bilmeyem birisinin bile izlediğinde anlayabileceği şekilde oldu bu maçlar. Yaklaşık 2-3 aydır hergün 50 kere de raporluyordum bunları ama hiçbir geri dönüş olmadığı gibi birde ben ban yedim. Bunun bir çözümü var mı? Overwatch banı kaldırmak için ne yapmak lazım?
Son 8 maçın 2 si hariç diğer hiçbir maçımı kazanamadım. Zaten son 20 maça bakabilsemde durum aynıydı. eşleştiğim tüm maçlarda en az bir hileciye denk geldim. Maçları izleseniz kapı arkasından vurma olsun smokedan vurma aim lock gibi hiç bilmeyem birisinin bile izlediğinde anlayabileceği şekilde oldu bu maçlar. Yaklaşık 2-3 aydır hergün 50 kere de raporluyordum bunları ama hiçbir geri dönüş olmadığı gibi birde ben ban yedim. Bunun bir çözümü var mı? Overwatch banı kaldırmak için ne yapmak lazım?