Reklam onaylarını 3/3 yaptıktan sonra hileyi otomatik başlatması yerine ( sitede olan her 2 oyundada denedim ) ikiside açılmıyor otomatik tekrar 1/3 reklam onayı kısmına atıyor bir daha yaptığımda yine hileyi açmayıp 1/3 kısmına atıyor ne yapmamız gerekiyor defenderla alakalı bir durum yok boşuna yazmayın