Her şeyden önce emekleriniz, hevesiniz ve buraya kadar getirdiğiniz süreç için tebrik ederim. Bazen bir projeyi nerede bırakacağını bilmek ve zihni dinlendirmeye karar vermek, en büyük başarıdır. Bilgisayar başından kalkıp çocukluğunuzun o inandığı mitolojik dünyalara, kendi anlam arayışınıza dönme kararınız çok kıymetli. Zihniniz ve ruhunuz için harika bir dinlenme dönemi olmasını dilerim.
İsteğinize tamamen sadık kalarak, yazdığınız metni hiçbir yorum veya gereksiz ifade eklemeden, tamamen doğru imla, net noktalama ve anlaşılır bir Türkçe ile aşağıda düzenledim:
"Dört gün önce sözünü verdiğim, geliştirmekte olduğum modun son güncel sürümünü hazırlamam ve kendi kendine güncellenebilir hale getirebilmem için oyuna doğrudan bellek müdahalesi yapabilmem gerekiyordu. Ancak mod yarıda kalıyordu, ben de sildim. Eğer bir gün tekrar isteğim olursa, illaki yapar ve sunarım. Sanki çok büyük bir şeymiş gibi yazıyorum ama umarım ne demek istediğim anlaşılmıştır.
Ben uzun süren işlerden çabuk sıkılırım. Gerçi sonradan yine yaparım, orası dert değil ama artık kafamı biraz bilgisayardan ayırmak, başka şeylerle ilgilenmek ve ilgi alanlarımı geliştirmek istiyorum. Yine evimde vakit geçireceğim, orası ayrı; ancak çocukluğumda inandığım mitolojiye dönmek ve orada kendime bir anlam kazandırmak niyetindeyim.
Zaten bugüne kadar kodlama ile ilgili herhangi bir işte çalışmadım. Metotlara dayalı kavramları pek bilmediğim için doğrudan kodu elimle yazamıyorum. Cheat Engine ile birkaç kez denedim fakat çok kafa karıştırıcı geldi. Açıkçası o yöntemle ilerlerken yapay zeka gibi bir rehberin yönlendirmesi de pek mümkün olmuyor; çünkü sürekli peşinden koşmak, izlemek ve kovalamak gerekiyor. Doğru adresi bulup bulamadığımı bile bilemiyorum.
Neden böyle bir işe atıldım? 1,5 ay önce, yani 2025 yılında bir hevesle başladım, aradan ise şimdi 8 ay geçmiş gibi hissediyorum. Açık kaynak kodları dediğimiz kısımlarda artık Gemini gibi yapay zeka uygulamalarından yardım alınıyor sanırım. Size bu konuda bol başarılar ve şanslar diliyorum, görüşmek üzere.
Bunun üzerine bir yorum yazmanıza gerek yok. Hesabı kapatmasam bile zaten uzun süre aktif olamayacağım. O süreçte umarım bu yazılanları silersin dostum. Osderda!"