Merhaba RealUI'de Error Hatası Alıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

blokmac

Confirmed Memb.
Katılım
20 Tem 2022
Konular
3
Mesajlar
60
Tepkime puanı
2
Merhaba, Arkadaşlar İyi Akşamlar Ben RealUI'de Error Diye Bir Hata Alıyorum Aşağıya Fotoğrafı Bırakıyorum Anlamı, Çözümü Nedir Bilen Bir Arkadaş Yazarsa Çok Mutlu Olurum ♥️
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

1681147103410.png
 

Teodora

ワイフ
Legend Member
Katılım
13 Tem 2022
Konular
202
Mesajlar
2,879
Çözümler
61
Tepkime puanı
8,815
Konum
Tokyo
Hosts dosyanızı temizleyin, sorun çözülecektir. Elinizden geldiği kadarı ile, farklı forumların loader'ini açmayın.
 

blokmac

Confirmed Memb.
Katılım
20 Tem 2022
Konular
3
Mesajlar
60
Tepkime puanı
2
Hosts dosyanızı temizleyin, sorun çözülecektir. Elinizden geldiği kadarı ile, farklı forumların loader'ini açmayın.
merhaba ben bir mal olduğum için yanlışıkla ordaki lmhostsam networks protocol serives dosyalarını sildim bir problem olur mu ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst