Neden hile kullanıyorsunuz

Shain

Super Member
Katılım
13 Ocak 2024
Konular
1
Mesajlar
182
Tepkime puanı
11
Konum
Mexico
Oynadığım oyun pay2win olduğu için parası olanlar daha üstün oluyor bende kendimce adaleti sağlamak için hile kullanmaya başladım.
 

efecavuz65

Active Member
Katılım
17 Şub 2023
Mesajlar
18
Tepkime puanı
1
hile kullanmak eğlenceli olduğu için kullanılır
 

MerthanMavi0

Confirmed Memb.
Katılım
18 Haz 2023
Konular
3
Mesajlar
95
Tepkime puanı
3
ben derecelide hile kullanmıyom ya cs go oynuyom o da normal hızlı oyun giriyom knk genelde bilerek ölüyom arada zaten yoksa ban atıyo
 

efefurkan

Super Member
Katılım
7 Haz 2022
Konular
11
Mesajlar
218
Tepkime puanı
22
Yaş
27
eğlence ve trol için bi yerden sonra sarmıyo
 

Zyndxd123

Super Member
Katılım
26 Ocak 2022
Mesajlar
156
Tepkime puanı
1
Genellikle oynadığım oyunlarda iyi oynuyorum fakat hile ile insanları sinirlendirmek cidden hoşuma gidiyor bu yüzden hile kullanıyorum
 
Üst