Neden Hile Yapmaya Başladınız

BETTERMEMORY

Super Member
Katılım
16 Mar 2022
Konular
11
Mesajlar
153
Tepkime puanı
6
Lolde de takımıma gelen kolsuzlardan ve trollerden kaybetmekten bıkıp baslamistim
 

İnsomnia06

Ultra Member
Katılım
8 Mar 2022
Konular
4
Mesajlar
313
Çözümler
2
Tepkime puanı
29
Eforsuz zafer için. Artı oyunlarda Rank kasacak zamanım yok işten eve yorgun geliyorum doğal olarak oyunlarda iyi olsam bile tam başarı gosteremiyorum ama hile açınca kafa rahat.
 

debzi123

Super Member
Katılım
27 Kas 2021
Konular
1
Mesajlar
149
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
because there is alot of nolifers and i hate them so i have to destroy them
Mesajlar sistem tarafından otomatik olarak birleştirildi:

really nice question and really interesting
 

ProXy0650

Confirmed Memb.
Katılım
8 Şub 2020
Konular
1
Mesajlar
51
Tepkime puanı
1
Zulu oynarken klan maçlarında herkes bot deyip klandan atıyordu. Üzüntüden hilelere bakarken dll ile wallhack yapmayı buldum. O zamandan berri buranın hilelerini kullanıyorum.
 
Üst