zetsecret1
Super Member
- Katılım
- 23 Eki 2022
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 167
- Tepkime puanı
- 2
Hocam bu RC deki supermember larin kullandığı hile menüsünü açmak için F1 e basıyoruz nedense bende çalışmıyor acaba biz kendimiz değiştirebiliyormuyuz ?