Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
RealUI yeniden başlattıktan sonra ayrıntılarda ortaya çıkan "tasksXXXXX" exe
Loaderi kullanıp silmeyi tercih ederdim , yeniden başlatmam gerekti silmedim loaderi , yeniden başlatmanın öncesinde olmayan, görev yöneticisinde "taskXXXX" şekilde oluşan bir exe var. Dosya yerine gittiğimde klasör var içi boş.
Knk o büyük ihtimalle Loaderle alakalı değil loaderi silip MalwareBytes ile tarama yap eğer silinmesse Googladen arat Sonra format At Çünkü Gizlenmeye çalışmış birşeye benziyor XXXXX diye bir şey kullanmaz microsoft