Selam Beyler Doluşurmusunuz :(

ttogi

Super Member
Katılım
2 Ara 2022
Konular
5
Mesajlar
150
Tepkime puanı
5
2020 den önce her şey güzeldi korona olunca herkes asosyeleşti veya popüler kültür köleleri oldular
 

Teodora

ワイフ
Legend Member
Katılım
13 Tem 2022
Konular
202
Mesajlar
2,879
Çözümler
61
Tepkime puanı
8,813
Konum
Tokyo
Aynı kaderi paylaşıyoruz ya arkadaş ortamım iyi.
Son 2 sene nedense çok bunaltıcı oldu sınavları galiba fazla kafaya taktık belki de ekonomi bizi bunalttı.
 

efeerler

Active Member
Katılım
7 Ara 2022
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
her zaman hayat için olumlu düşünmeliyiz bence . Yoksa çekilmez
 

cihat4272

Active Member
Katılım
16 Ara 2022
Mesajlar
46
Tepkime puanı
1
Valla reis hayat çalışmakla başladı çalışmakla bitecek
 
Üst