Tabi efendim (kopyala yapıştır)Sevileceksin sadece umudunu yitirme <3
ne anlatıyon kanka tarihe bakTabi efendim (kopyala yapıştır)
Bence en kötüsü Lise 1 de aşık olmak, özellikle ilk defa aşık olacaksanız...sınav sitresindendir iki sene yaşadım o stresi mücadele bitmiyo hiç