Aslında spora değer var fakat sosyal medya da yok. Çünkü para etmiyor diyelim. Şuan da insanlar daha çok kafalarını yormayacakları ve hızlıca izleyip geçebilecekleri şeyleri izliyorlar, takip ediyorlar. Global alanda başarılarımız çok az ve bunların probagandasını yapmayı bilmiyoruz/ön plana çıkarmayı bilmiyoruz. Haber konusuna gelirsek insanların dikkatini çekmiyor. İnsanlar daha çok "şu şunun karısını gondiklemiş, bu bunu aldatmış, bunun böyle arabası evleri varmış" gibi saçma sapan şeyleri daha çok izliyorlar.