Sizce zararlımı?

ZeroF

Merhaba Dünya
Ultra Member
Katılım
27 Ocak 2021
Konular
63
Mesajlar
448
Çözümler
1
Tepkime puanı
292
Konum
Hollanda Nederland
Merhaba arkadaşlar günde 1 lt yakın şekerli şekersiz farketmez şekilde kola içiyorum ve yeniden spora başlamak istiyor Kilom ideal sizce bu kolanın etkisi olurmu spora?
 

Zafkiel

zafkielontop
Ultra Member
Katılım
2 Şub 2022
Konular
11
Mesajlar
561
Çözümler
3
Tepkime puanı
92
Konum
Germany
Web sitesi
riotvanguard.com.tr
Obeziteye yol açar bırakamıyorsan bile azalt günde bir bardağa düşür veya öğle ve akşam yemeklerinde bir iki bardak olacak şekilde iç
 

Whanilay

Confirmed Memb.
Katılım
3 Şub 2023
Mesajlar
142
Tepkime puanı
2
yani knk kilon fazlsaysa içmeyi kes ama ortalamaysa boyunada bağlı o o zaman iç bişey olmaz
 

balböcegi

Confirmed Memb.
Katılım
30 Mar 2021
Mesajlar
48
Tepkime puanı
2
içtiğin kola şekersizde olsa içinde çok zararlı tatlandırıcılar var o yüzden azaltmayı dene
 

forgeXL

Confirmed Memb.
Katılım
3 Şub 2023
Mesajlar
142
Tepkime puanı
5
tıkanabilirsin ilk başlarda devam edersen tıkanmalar azalıcaktır
 

Bullet4242

Super Member
Katılım
28 Ocak 2023
Konular
1
Mesajlar
153
Tepkime puanı
6
Şekersiz olarak içersen vücudun sağlam bir antrenmanla atar asidi vücudundan ama sekerlide direk mideye asit indigi icin hicbir faydası olmaz sporun
 

ugurro

Super Member
Katılım
17 Şub 2023
Konular
1
Mesajlar
142
Tepkime puanı
2
Şekerli içecekler özellikle kola çok fazla kilo yapar su tutar vücutta azaltmanı öneririm
 

vpnWODKA06

Member
Katılım
23 Şub 2023
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Kanka Kiloluysan Azalt Bence Ama İdeal Kilon Varsa Günde 1 veya 2 Bardak Kola İçebilirsin Yani Zararı Yok
 

utq1

d9kuz#6877
Ultra Member
Katılım
16 Ara 2020
Konular
31
Mesajlar
434
Çözümler
2
Tepkime puanı
269
knk içiyosan spordan önce iç kafeini işe yarasın en azından
 
Üst