Sizce zararlımı?

The23755

Confirmed Memb.
Katılım
28 Şub 2023
Mesajlar
49
Tepkime puanı
0
İçersen daha yavaş bir şekilde vucudunu geliştirirsin ve şekerin artar içmeyi bırakmanı tavsiye ediyorum
 

SqrunBendemi

Confirmed Memb.
Katılım
18 Ocak 2023
Mesajlar
144
Tepkime puanı
3
kanka azaltmaya başla zaralı olabilir sana hem spora başlicaksın
 

bkryldzi

Confirmed Memb.
Katılım
1 Şub 2023
Mesajlar
144
Tepkime puanı
2
hocam malesef zararli cunku mono sakkarit tek sekerli olarak hizli sekilde kona karsimasi vucuda zararli
 

Zurechtkomme

Active Member
Katılım
3 Mar 2023
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Yine kas yapabilirsin ama sağlıklı olmazsın sana tavsiyem içme.
 

furky512

Active Member
Katılım
21 Ocak 2023
Konular
1
Mesajlar
28
Tepkime puanı
2
1 bardak kola 30-40 yürümeye eşit gibi
 

Gzamix

rqxeny#0222
Super Member
Katılım
16 Ağu 2022
Konular
7
Mesajlar
185
Tepkime puanı
8
kola enerji verdiği için bütün enerjini kullanır ve gereksiz yorgun olursun ve bir vakit sonra spora başlama isteyin gelmez
 
Üst