Sizce zararlımı?

bkaplan71

Confirmed Memb.
Katılım
7 Nis 2023
Konular
1
Mesajlar
146
Tepkime puanı
2
şekersiz içersen tek zararı miğde asidinin asit oranını arttırırsın zeronon kalorisi 0 zaten
 

OPEL

Super Member
Katılım
30 Ara 2022
Mesajlar
158
Tepkime puanı
3
Ben sabah kahvaltıda bile kola içiyordum ve bıraktım etkisini görüyorsun. onun yerine Maden suyu iç churcill yap daha faydalı
 

Awdaxd1

Super Member
Katılım
11 Haz 2023
Konular
4
Mesajlar
153
Tepkime puanı
12
bırakman lazım çok pişman olcan kanka
 

emirbir

Confirmed Memb.
Katılım
30 Mar 2021
Mesajlar
50
Tepkime puanı
0
çok zararlı kanka bence bırakman lazım kolayı eğer spora başlıcaksan içmemen gerekir canın çekerse iç tabi
 

muco64

Ultra Member
Katılım
22 Tem 2022
Konular
5
Mesajlar
433
Tepkime puanı
72
:yazili_anlatim:

Devamlı kola bilimsel olarak zararlı.

Spora başlıyacaksan normal koladan zero sugar kolaya geçmen gerek

Ayrıca kola içmeyi azaltman gerekiyor.

Uzun süreli bağımlılık vücuda zararlar verebilir.

Bağımlılığın varsa kolaya ara vermelisin.

Kola kendi başına obeziteye yol açmasa da destekleyici denilebilir.

:mavitik:%p
 

ByLion

Ultra Member
Katılım
25 Şub 2022
Konular
89
Mesajlar
492
Tepkime puanı
69
bence obeziteye yol açabilir
 

shezy163

Super Member
Katılım
14 May 2023
Konular
5
Mesajlar
178
Tepkime puanı
8
bence illa olur bırakmasanda azalt
 
Üst