Beyler uzun süredir taekwondo sporu ıle uğraşıyorum seçme müsabakasına o zaman kilomun yettıgı kıloda gırmıstım yarı fınallerdede kılom oturuyordu fınal musabakasına gıtmeden son 5 gun once hergun kosup su harıcı bırsey ıcmeyıp yemeyıp kılo vermeye calısıodum enson tartı sabahı odada bayılmıstım elektrolıt kalmamıstı vıcudumda sızınde varmı boyle saglıksız kılo vermekle ılgılı bır anınız ?