Telefon alacağım ama ne alsam ?

emircan5436

Confirmed Memb.
Katılım
9 Ağu 2022
Konular
2
Mesajlar
62
Tepkime puanı
3

kaganfatih46

Ultra Member
Katılım
15 Mar 2022
Konular
20
Mesajlar
339
Çözümler
1
Tepkime puanı
17
İphone alcaksan bence gereksiz android öneririm oda samsung s24 vs gibi
 

themirsen

trece.
Moderator
Katılım
28 Şub 2022
Konular
7
Mesajlar
461
Çözümler
26
Tepkime puanı
38
Konum
Beyaz Saray
eğer iletişime çok bağlı değilsen yd alabilirsin, yanında küçük bir android veya başka iphone kullanır geçinirsin. yüksek şarjlı bir 2. telefon tercih edersen internet paylaşımı açarsın, sadece aramalar için 2. telefonu kullanırsın.
 

VortexERA

Ultra Member
Katılım
2 Ara 2020
Konular
24
Mesajlar
354
Tepkime puanı
26
iphone en mantıklısı hocam bence paran varsa iphone 16 dan yana kullan paranı
 

MaxGod

Confirmed Memb.
Katılım
18 May 2023
Konular
4
Mesajlar
58
Tepkime puanı
0
Kesinlikle iPhone al, YD'de olsa IMEI atılıyor diye biliyorum. IMEI atamazsan bile 8 ay kullanırsın, 4 ay'da görüşme yapmak için başka telefon kullanırsın
 

Jihangir

⠀ོ ᨓ Saphira ⠀ོ ᨓ
Premium Member
Katılım
3 Kas 2024
Konular
17
Mesajlar
461
Çözümler
2
Tepkime puanı
50
Konum
Adana, Seyhan
Web sitesi
www.youtube.com
Üzerine 10k daha katıp iphone 15-16 almanı tavsiye ederim
iphone kullanıcısı olmak istemiyorsan S24 almanı da öneririm, çoğu kişinin fikride aynı konuda
50k ₺ yi gidip Xiaomi gibi telefon markalarına boşa para verme
İphone ya da Samsung 👍
 

SquinShy

♥Girl Crazy♥
Ultra Member
Katılım
21 Ara 2023
Konular
36
Mesajlar
864
Çözümler
3
Tepkime puanı
238
Konum
Unknown
Web sitesi
sites.google.com
biraz bekle 2025 ocakta samsung s25 serilerinden birini al
o zamana kadar paranı altına koy daha ıyı olur :)
altında param var ztn nasipse ev almayı düşünüyorum o yüzden oraya birşey yapamam hazırda 50k ve samsung daha öncesinde kullanıyordum o yüzden iphone geçme kararı aldım
Kesinlikle iPhone al, YD'de olsa IMEI atılıyor diye biliyorum. IMEI atamazsan bile 8 ay kullanırsın, 4 ay'da görüşme yapmak için başka telefon kullanırsın
global room kayıtlı almayı düşünüyorum şuanda kullandığım telefon sitede vermiş olduğumdan daha yüksek bi ara telefondan girersem ayarlara gösteririm
Üzerine 10k daha katıp iphone 15-16 almanı tavsiye ederim
iphone kullanıcısı olmak istemiyorsan S24 almanı da öneririm, çoğu kişinin fikride aynı konuda
50k ₺ yi gidip Xiaomi gibi telefon markalarına boşa para verme
İphone ya da Samsung 👍
bu telefonu askerden gelmeden önce kıbrısta aldım 3 senedir kullanıyorum herhangi bir sıkıntısını görmedim de iphone geçicem inşallah
 
Üst