Valo Kek Hata

Savage130

Confirmed Memb.
Katılım
19 Mar 2022
Konular
4
Mesajlar
69
Çözümler
1
Tepkime puanı
0
1671618831560.png

OYUNU AÇTĞIMDA MENÜ GELİYOR AMA OYUN LOBİSİNE GEÇİNCE MENÜ GİDİYOR + OLARAK BÖYLE BİR YAZI GELİYOR VE KEK AÇILMIYOR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM :)
 

slowles

Ultra Member
Katılım
1 Eki 2020
Konular
11
Mesajlar
357
Çözümler
1
Tepkime puanı
28
beryler bende menü felanda geliyor ama hiç bir şey çalışmıyor neden acaba aimbot kısmı ekranın en solunda kalıyor tam ortasında deil
 
Üst