Valorant aimbot kekini başlatıyorum oyuna geliyor oluyor.
Ancak adamların ayaklarına hedef alıyor Shivanın videosundaki gibi olmuyor.
Genel olarak kendim alıyorum kill leri veya alamıyorum -_-
Nasıl çözebilirim?
Ayarlarım :
Düşman rengi : MOR
0.52
0.1
1920x1080
Tam ekran
Ayarlarım :
Düşman rengi : MOR
0.52
0.1
1920x1080
Tam ekran Pencereli
Ayrıca denediklerim :
0.62
0.1
192x1080
Tam ekran Pencereli
Hiç bir türlü doğru düzgün olmuyor.
Ancak adamların ayaklarına hedef alıyor Shivanın videosundaki gibi olmuyor.
Genel olarak kendim alıyorum kill leri veya alamıyorum -_-
Nasıl çözebilirim?
Ayarlarım :
Düşman rengi : MOR
0.52
0.1
1920x1080
Tam ekran
Ayarlarım :
Düşman rengi : MOR
0.52
0.1
1920x1080
Tam ekran Pencereli
Ayrıca denediklerim :
0.62
0.1
192x1080
Tam ekran Pencereli
Hiç bir türlü doğru düzgün olmuyor.