Tabiki de her hilede ban yeme riski vardır. Hileyi ben güncel olarak kullanıyorum. Aimbot kullanmanizi tavsiye etmiyorum fakat Discord sunucumuz ve forumdan gelen şikayetler neticesinde hileyi biraz belli ederek ESP ve Aimbot açarak 3 gün en az 30 maç atarak oynadım ve herhangi bir yasaklama ile karşılaşmadım. Hile kesinlikle UD diyebilirim fakat dikkat etmeniz gereken şey oyun içerisindeyken Loaderi açmamanız veya mavi ekran yedikten sonra pc reslemek veya Cleaner kullanmanız .