İnternet cafedeyım hile yapanlara tavrım normalde ayrı ama artık bende ındırıyorum nedenı de şu og almayın dıyoruz s3 atıyoruz adam alıyor ıçınden geçmem lazım o yuzden almak ıstıyorum ama yorum kasmam gerekıyormus bu üzdü kısacık vaktım de ne zaman onay gelır bılmem muhtemelen gelmeye bılır :/