Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hileli biraz oynadım sarmadı şuan hilesiz oynuyorum hile açık değilken bile herkesin kafasına sıkıyor kendi kendine öldürüyo hileyi açmadığım halde sebebini bilmiyorum yardım eder misiniz
wolftü eski günleri özledik diye klan savaşını klasik wolftü gibi yapmış eski silahlar karakterler var sadece diriliş falan yasak ne saçma olay klan savaşı yerine genele yapsalar oynayan çıkar
kudurmak ne alaka kanka Bilek yoksa o senın ezıklığın ben hılede wlp odadan atma vardır dıye ındırmek ıstıyorum sırf karsı takıma gelen og ler ıcın sızın gıbı bebeler oyunun tarihini bilmez anlatmama da gerek yok abin olarak çocukluğuna veriyorum
Kardeşim 28 yaşındayım ben sadece pay to win oyunları sevmiyorum bilekle ne alakası var istediğin kadar bileğin olsun adam basmış parayı tek atıp geçiyor sen istediğin kadar uğraş
kudurmak ne alaka kanka Bilek yoksa o senın ezıklığın ben hılede wlp odadan atma vardır dıye ındırmek ıstıyorum sırf karsı takıma gelen og ler ıcın sızın gıbı bebeler oyunun tarihini bilmez anlatmama da gerek yok abin olarak çocukluğuna veriyorum