Neden hile kullanıyorsunuz

crawl00

Super Member
Katılım
29 Ocak 2023
Konular
15
Mesajlar
175
Tepkime puanı
5
Konum
İstanbul/Kadıköy
Arkadaşlar ben tüm oyunlarda vaktimin çoğunu geçirmişimdir ve nerdeyse bütün oyunlarda deneyimim vardır sürekli normal insanlar gibi oynadım ve sıkıldığım için hileye geçtim
 

Vortex_TR

Premium Member
Katılım
7 Nis 2023
Konular
42
Mesajlar
598
Çözümler
2
Tepkime puanı
31
aim kötü oldundan hile kulanyorum bügün pubg hilseiyle armarda 29 kill yaptım
 

SquinShy

♥Girl Crazy♥
Ultra Member
Katılım
21 Ara 2023
Konular
36
Mesajlar
864
Çözümler
3
Tepkime puanı
238
Konum
Unknown
Web sitesi
sites.google.com
Zevkler ve renkler tartışılmaz diye bi konu var o yüzden hilenin zevki ayrı normal oynamanın zevki ayrı + lol de chall olmama rağmen hala hile kullanıyorum
 

Joker12301

Active Member
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
aim kötü oldundan hile kulanyorum bügün pubg hilseiyle armarda 29 kill yaptım
Bence ben insanların vesaire aim im kötü hileye başladım yada rank atlayamadım rank düştüm karşıyada hile geliyor vesaire demelerine inanmıyorum aim im kötü hileye geçtim diyenlere de mesela çünkü hileye istersen başlarsın yani aim in kötüyse kendini geliştirmek için uğraşırsın ama hileye başlamak tamamen senin tercihindir ben mesela hileye başladım bağımlı oldum halbu ki kötü de oynamıyordum
 

cankodalak

Confirmed Memb.
Katılım
23 Kas 2019
Konular
9
Mesajlar
65
Tepkime puanı
6
Hangi hileyi kullanıyorsun forumdaki güncel değil .s
 
Üst